Buy Bitcoins in Singapore now easy and fast

Coinbase Memanjat Kedai Aplikasi Apple Di Kilas Balik Bitcoin Bull Run




 Iklan

Salah satu keistimewaan dalam menjalankan Bitcoin bull terakhir, adalah bahawa aplikasi cryptocurrency yang berpusat di San Francisco Coinbase mendahului Apple App Store, membantu meletakkan crypto di peta. Dan setelah cobaan Robinhood baru-baru ini, penerbangan pelabur runcit dari aplikasi nombor satu yang berkuasa ke platform crypto telah Coinbase kembali dalam lima teratas dan terus meningkat lebih tinggi.

Inilah yang mendorong kebangkitan minat runcit secara tiba-tiba di crypto yang popular

Crypto Bull Run Returns, Coinbase Menjadikan Apple App Store Comeback

Setelah cryptocurrency terkemuka dengan cap pasaran mengeluarkan $ 20,000, pasaran lembu disahkan untuk Bitcoin, tetapi setelah Ethereum baru sepanjang masa yang tinggi, satu lagi pergi untuk Chainlink , dan sekarang Dogecoin melambung tinggi terdapat pasaran bull cryptocurrency yang sedang berjalan.

Salah satu ciri bull bull cryptocurrency terakhir, adalah aplikasi pertukaran crypto Coinbase mencapai tempat teratas di App Store Apple untuk iPhone utama mereka. Satu lagi platform yang berjuang untuk mengikuti pendaftaran dan permintaan pengguna baru.

 coinbase crypto bitcoin "width =" 292 "height =" 368

 Coinbase menaiki carta tanda pasaran bull crypto, atau sesuatu lain? | Sumber: Apple 

Sebilangan besar platform yang menawarkan pendedahan kepada cryptocurrency baru-baru ini mengalami gangguan, waktu henti, dan eToro bahkan terpaksa menyekat membeli pada satu ketika kerana jumlah hujung minggu begitu tinggi. Dan sekarang, Coinbase kembali mencapai puncak carta sekali lagi.

MEMBACA BERKAITAN | SALINAN COIN BOLEH MEMBELI BITCOIN SEBAGAI ROKET HARGA KE TINGGI SEMUA WAKTU BARU

Tetapi bukan semua ini disebabkan oleh pasaran lembu baru, ada juga situasi yang sedang berkembang platform perdagangan saham runcit Robinhood yang telah mendorong keluarnya massa yang menguntungkan jenama crypto yang tidak asing lagi.

Pelabur Runcit Robinhood FOMO Kepada Pesaing Untuk Membeli Bitcoin Sebenar, Altcoins

"Gelombang pasang surut" modal dikatakan akan datang dan ia mungkin bermula sejak beberapa hari terakhir berkat pertempuran antara Main Street dan Wall Street yang berlaku di internet. Apa yang dimulakan sebagai kisah underdog mengenai masa kecil pelabur menyelamatkan syarikat yang mereka sayangi, telah meletup ke dalam perjuangan untuk "pasar yang adil."

BACAAN BERKAITAN | EKSPEK PEMASANG GRAYSCALE “Gelombang Pasang Surut Modal” UNTUK MENYERANG KE CRYPTO

Robinhood menghentikan perdagangan saham saham tertentu semalam, menyebabkan banyak pelabur memikirkan semula jenama tersebut. Robinhood juga menawarkan pendedahan kepada cryptocurrency di samping saham, tetapi pengguna perkhidmatan tidak dapat menarik balik aset, dan oleh itu, secara teknikal tidak memilikinya.

 NYSE-GME "width =" 980 "height =" 477

 Robinhood menghentikan perdagangan GameStop, hanya membenarkan pesanan jual. Harga turun sejurus selepas | Sumber:  NYSE-GME di TradingView.com  

Kesedaran itu telah mendorong para pelabur untuk membuang Robinhood dan mengambil modal mereka ke Coinbase . Kemarahan internet juga telah mengumpulkan suara baru yang kuat untuk menyokong Bitcoin dan cryptocurrency "pasaran bebas". Bahkan Elon Musk turut serta dalam menambahkan hashtag Bitcoin ke hits bio Twitter.

Gelombang pasang surut ada di sini tetapi ini baru permulaannya.

 Gambar pilihan dari Foto Deposit, Carta dari TradingView.com 



Source link

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments