Buy Bitcoins in Singapore now easy and fast

Tesla-Didorong Bitcoin Membeli Frenzy Mengurangkan Crypto Exchange Binance




 Iklan

Pagi ini, terungkap bahawa Tesla telah membeli sejumlah Bitcoin bernilai $ 1.5 bilion. Sejurus selepas berita itu mula beredar, cryptocurrency terkemuka dengan cap pasaran melonjak dari bawah $ 40,000 hingga $ 45,000 pada tahap tertinggi.

Ketika rekod baru dibuat, FOMO yang dihasilkan mendorong "lalu lintas masuk besar" ke platform crypto Binance, menyebabkan pertukaran yang biasanya dipercayai untuk crash. Apa maksudnya mengenai apa yang akan datang untuk Bitcoin?

Bitcoin Meletup Ke Tinggi Sepanjang Masa Baru di Berita Pembelian Tesla

Pada puncak gelembung hype crypto terakhir pada tahun 2017, pertukaran cryptocurrency tidak dapat bertahan dengan pendaftaran pengguna baru. Pelabur berebut untuk membeli Bitcoin dan altcoin terbukti terlalu banyak untuk ditangani oleh industri muda pada masa itu, dan sebahagiannya bertanggungjawab untuk gelembung yang meletus ketika itu.

Tetapi hampir empat tahun sejak itu, dan pada asasnya, cryptocurrency seperti Bitcoin tidak pernah lebih kuat . Dan di tengah percetakan wang fiat yang belum pernah terjadi sebelumnya, aset bekalan terhad menunjukkan nilai sebenarnya.

BACAAN BERKAITAN | PELABUR MACRO GLOBAL: BAHAGIAN KUAT BITCOIN UPMOVE TIDAK PERNAH BERMULA YA

Bitcoin sahaja sejak permulaan wabak ini meningkat dari $ 3,800 hingga sekarang lebih dari $ 44,000 dan kini meningkat . Bukan lagi pelabur individu yang ingin melindungi kekayaan atau menghasilkan sejumlah wang, perniagaan sekarang membeli mata wang digital dengan harapan dapat mengekalkan simpanan perbendaharaan syarikat.

 tesla bitcoin binance "width =" 980 "height =" 455

 Bitcoin meroket ketika berita Tesla disiarkan | Sumber:  BTCUSD di TradingView.com 

Trend ini dimulakan oleh MicroStrategy dan kemudian Square Inc mengikutinya. Tetapi syarikat yang baru-baru ini membeli BTC mungkin yang paling penting.

Pagi ini, berita diberitahu bahawa Telsa telah memperoleh $ 1.5 bilion dalam Bitcoin, menurut kenyataan SEC. Tindakan harga menjadi ganjil setelah berita tersebar, dan gelombang lain pasaran cryptocurrency FOMO bermula.

Binance Crypto Exchange terkemuka Menurun "Semua Kerana Elon"

Kegilaan membeli pagi ini sudah cukup untuk menjatuhkan Binance, yang merupakan masih berjuang pada masa penulisan ini. Ketua Pegawai Eksekutif Binance Changpeng Zhao mendedahkan melalui Twitter bahawa "lalu lintas masuk secara besar-besaran" adalah pelakunya dan itu "semua kerana Elon."

CEO Tesla yang eksentrik telah bermain-main dengan komuniti cryptocurrency, baru-baru ini menambahkan hashtag Bitcoin ke bio Twitternya tetapi kemudian mempromosikan cryptocurrency Dogecoin. Kedua-dua duit syiling ini menjadi perhatian baru-baru ini ketika para pelabur memasuki apa sahaja tweet Musk mengenai seterusnya.

BACAAN BERKAITAN | EKSPRES PENGGUNA GRAYSCALE “GELOMBANG MODAL TIDAL” UNTUK MENUNJUKKAN KE CRYPTO

Tetapi tweet rawak melayari internet atau menambahkan kemas kini ke bio Twitter tidak sama berat sebagai pembelian $ 1.5 bilion yang disahkan, yang pada hakikatnya merupakan suara keyakinan terhadap cryptocurrency dari Musk.

Musk baru-baru ini mengatakan bahawa Bitcoin "di ambang" lebih banyak digunakan dan jika pembelian baru-baru ini adalah sesuatu yang boleh dilalui, Musk percaya bahawa hari itu sudah tiba di sini, atau berhasrat untuk membantu melihat penyataannya.

 Gambar pilihan dari Deposit Foto, Carta dari TradingView.com 





Source link

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments