Buy Bitcoins in Singapore now easy and fast

Tuntutan Penjual Kerjaya Bitcoin Bull Run Semasa Paling "Tertib"




 Iklan

Harga Bitcoin telah kembali menuju ke tahap tertinggi sepanjang masa pada hujung minggu lalu, setelah penjualan jangka pendek, namun curam di sebalik larangan yang berpotensi melanda India. Pembetulan sepenuhnya setakat ini hanyalah 13% dari atas ke bawah – biasa dengan standard cryptocurrency yang biasanya tidak stabil.

Sebenarnya, seorang peniaga komoditi kerjaya yang berada di pasaran selama beberapa dekad, mengatakan bahawa bull bull yang sedang berjalan dalam Bitcoin ini adalah "Sangat teratur" berbanding dengan kitaran pasaran crypto masa lalu dari segi pembetulan. Berikut adalah faktor-faktor yang mungkin berada di sebalik kekurangan turun naik secara keseluruhan, serta melihat apa yang berlaku pada masa lalu dan tidak lama lagi.

Harga Bitcoin Menarik Kembali 13%, Tetapi Hampir Tidak Sebanding dengan Volatiliti Masa Lalu

Harga Bitcoin pada masa ini hampir mendekati $ 60,000 setelah penolakan dari tahap itu pada hujung minggu lalu. Isnin yang berdarah bermula minggu ini, tetapi cryptocurrency yang sedang hangat meletupkan apa yang akhirnya menjadi goresan untuk lembu.

Makluman ikan paus "palsu", kata penyelidik Bitcoin, Willy Woo, menakutkan pasaran, menyebabkan penjualan, digabungkan beberapa kegelisahan mengenai kemungkinan larangan yang berlaku di India, serta penyelidikan CFTC terhadap Binance.

BACAAN BERKAITAN | BAGAIMANA MATA LASER BOLEH MEMILIKI PELABUR BITCOIN MELIHAT MERAH

Walaupun ada berita negatif dan 13% kemalangan Bitcoin telah berjaya memulihkan keseluruhan pergerakan, mencegah jenisnya pembetulan dan turun naik yang dilihat walaupun semasa pasaran bull yang lalu. Berbanding dengan kitaran masa lalu, pembetulan sedikit dan tidak banyak terjadi.

Menurut peniaga kerjaya ikonik Peter Brandt pasaran lembu ini, Bitcoin telah berperilaku “sangat teratur.”

 bitcoin brandt dibandingkan "width =" 980 "height =" 476

 Pasaran bull ini "luar biasa teratur" berbanding masa lalu | Sumber:  BTCUSD di TradingView.com 

Data Brandt menunjukkan bahawa selain puncak 2019 dan pembetulan 71% yang dihasilkan, keseluruhan pasaran lembu ini hanya mengalami dua pembetulan di bawah 32%. Semasa pasaran bull terakhir hanya satu daripada lapan pembetulan berada di bawah 32%, sementara selebihnya berkisar dari sana hingga setinggi 41%.

Sejauh apa yang membuat perkara jauh lebih kecil kemungkinannya betul dengan seberapa banyak keparahan, ia mungkin disebabkan oleh pelbagai faktor. Institusi membeli setiap penurunan yang mereka dapat, dan penawarannya sangat rendah . Keberadaan mereka selalu dikatakan dapat mengurangkan turun naik dalam Bitcoin ketika capaian aset meningkat dan lebih banyak kecairan mengalir.

PEMBACAAN BERKAITAN | BULL SORRY, FRAKTAL BITCOIN BERBAHAYA INI TIDAK DAPAT DILARANG

Faktor lain yang boleh mendorong pertumbuhan yang belum pernah terjadi sebelumnya, adalah disebabkan oleh pesatnya pengembangan bekalan wang. Dengan lebih banyak wang untuk dikelilingi, dan bekalan BTC yang terhad, pintu rangsangan wang rangsangan yang digabungkan dengan inflasi dan kekurangan digital, boleh menjadi ribut sempurna yang telah lama dibincangkan selama ini. tahun lalu sejak wabak itu melanda.

Di sisi lain duit syiling, ini secara teorinya bermaksud bahawa pembetulan yang lebih besar sudah lama tertangguh. Melihat data Brandt cryptocurrency yang sangat tidak menentu pasti mempunyai banyak pekerjaan yang perlu dilakukan.

 Gambar pilihan dari Foto Deposit, Carta dari TradingView.com 





Source link

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments